God fortsättning

29 12 2011

Kära läsare!
Jag ber om ursäkt för att bloggen stått tom några veckor.

Den 16:e dec predikade jag i brickebergskyrkan på kingdom culture. Temat var ”Du behöver Jesus!” något som kanske inte är självklart för oss i väst som har så mycket. Men Gud gjorde otroligt häftiga saker. Predikan finns på mp3 och kommer snart upp så att ni kan höra den.

Annars har jag det stressigt men mycket bra. Jag fick några dagars ordentlig julefrid innan jag började extrajobba och liknande. Hoppas på ett blogginlägg i nästa vecka.

Gud välsigne dig!
Frida


Åtgärder

Information

Kommentera

