PREACHING!

12 12 2011

Fick just erbjudandet att tala på fredagens Kingdom Culture (vårt ungdomsmöte som infaller ca en gång i månaden), vilket jag utan tvekan tackade ja till. Där av har jag tre dagar på mig till predikoförberedelser, och känner att det kommer bli svårt att blogga denna vecka.

Men jag lämnar er inte tomhänta för det! Istället ger jag er möjligheten att LYSSNA på ett undervisningspass som jag höll på kristendomsskolan för några veckor sedan. Den finns på min gode pastor Davids blogg, här: http://davidwellstam.wordpress.com/mp3-undervisning/ . Min undervisning hittar ni i listan under ”Kristendomsskolan”.  Kolla in hans blogg när ni ändå är där, den är super!

Be gärna för predikan och förberedelser! Tiden är knapp, men för Gud är inget omöjligt! Jag känner mig  full av förväntan på vad vår Herre ska hitta på.

Frid! (a)


Åtgärder

Information

Kommentera

