NU HÄNDER DET! – ”Helig Mark” i ny tappning!

24 08 2011

Kanske har du aldrig hört talas om att jag, Frida Lindberg, skulle ha en blogg. Men det har jag. En blogg som tidigare innehållit allt från dagboksbloggande, poesi och konst till halvfärdiga tankar och lite mer genomarbetade undbervisningsinlägg. En ganska vanlig blogg.

Men från och med NU kommer denna blogg dö från sin gamla natur och återuppstå i ny form. Och det är inget som jag säger för att jag just idag känner för att ta tag i mitt liv och avlägga några vackra löften om fler inlägg etc etc.. Nej, för från och med nu kommer denna blogg att vara en betydande del i min vardagsstruktur.

Som ni alla kanske vet så står jag just nu i färd med att påbörja mitt andra år på teamträningsskolan, mellansverige. Denhär gången går jag inriktning ledarskap, vilket bland annat innebär att jag kommer få undervisa och predika mer under min praktik, något jag trott mig kallad att göra sedan jag var 14 år. Men för att dra det hela till en ytterligare nivå har jag, med stöd av mina mentorer bestämt följande:

Helig Mark kommer byta skepnad och bli en ”undervisningsblogg”, med undervisning, bibelstudier och predikningar. Och när jag undervisar/predikar ”IRL” så kommer även den undervisningen/predikan hamna här på bloggen veckan efter.

VARJE TISDAG, 19.00 kommer ett nytt inlägg publiceras här. Spännande va!

Jag hoppas på bra kontakt med er läsare. Ge gärna förslag på ämnen.

Hoppelipropp!

Frida


Åtgärder

Information

One response

29 08 2011
Sofia

Grymt att dina predikningar som du gör live kommer läggas upp här också! Jag kommer sitta klistrad framför skärmen.🙂
Kram

Kommentera

