Ett videoinlägg mitt i all pluggstress

30 09 2010

Hej!

Jag är ledsen att bloggen har stått tom så länge. Det har sin lilla förklaring, jag börjar närma mig deadline med mina uppgifter och ägnar mycket av min lediga tid åt att plugga. Men igår slog det lite slint och det hela slutade i den lilla video ni strax ska få se.

Man ska inte ursäkta sig har jag hört, och det brukar jag inte heller göra i sådana sammanhang. Men det är tillåtet att peka på ren fakta. För det är ju så att ljudet ÄR dåligt, jag SITTER i motljus och jag KAN inte spela gitarr. Med detta i baktanke säger jag bara: rulla filmen!


Åtgärder

Information

Kommentera

