Snäva svängar

22 09 2010

Tjolahopp!

Ibland är livet bra fantastiskt. Ibland svänger det så att man har svårt att hänga med. Speciellt om man följer Jesus. Vem hade kunnat ana ett år tillbaka att jag skulle hamna här? I ett fantastiskt kollektiv, i en fantastisk stad, i en fantastisk församling och bland nya, fantastiska vänner🙂 Idag är jag glad. Det bästa är att jag tror att Gud har ännu mer gott för mig i livet som ligger framför. Tack Gud för all välsignelse som du bara öser över mig!

Idag är en ny dag! Jag vaknade en halvtime före väckarklockan skulle ringa, och har ägnat tiden åt att ligga i sängen och lyssna på lovsång. Nu ska jag strax iväg till brickebackens skola med Lovisa. Sen ska jag, Albin och ett gäng ut på stan och be för folk! Wow! Gud har nog grymt bra planer för dagen! Sen ska jag laga mat och iväg på ledarträff med Zaionledarna. Yeah!

Frid!(a)


Åtgärder

Information

Kommentera

