Bröllopsmarsch

20 08 2010

Govänner, Govänner!

Ni ska bara veta hur jag längtar efter att kunna sätta mig ner och summera alt (<—musiker-stavfel) som jag har varit med om de senaste tre veckorna! Men även denna gång är jag mer eller mindre förhindrad att göra detta. Jag kan säga så mycket som att jag kom hem från en helt fantastisk TTS-kursvecka tidigare idag, att jag är trött och att jag snarast ska inmundiga en billys panpizza..

Många har frågat på bröllopsmarschen som jag och min gamle vän Andreas komponerade till det ljuvliga bröllopet mellan makarna Wingren. Jodå – nu finns den att höra igen! Var? – Här! Den som hittar sambandet mellan de olika delarna i marschen vinner en kola!

Njut!


Åtgärder

Information

Kommentera

