På nya äventyr

15 08 2010

Bloggen står tom, det har du säkert märkt. Jag vill bara stilla din oro. Det finns en orsak till detta. Jag följer min mästare på nya äventyr långt bortom min vardag för andra människors skull. Då räcker tiden inte till. Jag vill ytterst gärna summera dessa äventyr för dig så att du kan vara med och glädjas, men just nu måste jag lägga all koncentration på att summera dem för mig själv.

Augusti innebär nitton dagar av väldigt lite sömn och väldigt mycket tjänande. Jag vill inte göra mig  till ett offer för att förtjäna någon form av medlidande. Nej. Tvärt om. Jag är inne i en väldigt intensiv tid, men framför allt väldigt rolig och spännnande! De 13 dagar som redan nu passerat har varit fullständigt fantastiska!

Kort och gott vill jag meddela att jag är ute på språng i en vecka till, och sedan hoppas jag att det kommer en fullständig rapport!

Frid(a)!


Åtgärder

Information

Kommentera

