Den tjugosjätte maj tvåtusentio

26 05 2010

 Jag vet inte om jag har så mycket att säga, så egentligen är det onödigt av mig att skriva. Men vem vet, det kanske blir nåt utav det tillslut iallafall?

Sommaren närmar sig, vänner! Jag är 20 år, men blir ändå helt pirrig i magen av ordet ”sommarlov”.  Jag gillar sommaren, trots min insektsskräck, gräspollenallergi och min känsliga, vita hy. Och jag känner på mig att den här sommaren kommer bli great, trots att den blir lite speciell.

Planerna lyder som följer: Jag har tänkt att vara kvar i Örebro fram till månadsskiftet juni-juli, för att umgås med de vänner som är kvar i staden och för att vara med och jobba på Torpkonferensen! Jag ska vara förebedjare i Tonårstältet, vilket kommer bli awesome!

Sen ”flyttar” jag hem till Vårgårda efter Torp. Då blir det glass, cola och häng med brorsan dagarna i ända! Det blir även lite bröllop, och kanske någon spontan roadtrip!  Behöver även cykla en hel del om jag ska orka cykla till Brickebacken varje dag till hösten, så kanske lite små enmanscykelsemestrar?

Tillslut väntar då Frizon! Då ska jag också  vara förebedjare, och det ska bli otroligt roligt! Jag tror att Gud kommer göra massa coola saker bland ungdomarna på frizon i år! Tagga tagga!

Jaa, sen är det augusti och sommaren återgår till vardagar i Örebro. Inget fel i det, jag är nästan mer pepp på hösten 2010 än på sommaren!  Nu vet du iallafall allt om min sommar – grattis! Du kan numera ställa upp som tävlande i ”kvitt eller dubbelt” med ”Fridas sommar 2010” som expertämne!

Visst luktar det gott på sommaren förresten? Nyklippt gräs, regn som faller på stekhet asfalt, grillat,  och slutligen min favorit: sjö! Jag är kort och gott peppad på en grymt bra sommar!

Något annat som jag är grymt peppad på och som ligger lite närmare i tid är KINGDOM CULTURE på fredag! Läsårets sista – och kanske bästa? Kommer bli fantastiskt! Är galet förväntansfull på vad Gud kommer att göra!

Nej, nu är det dags att ta tag i bibelinstitutets sista skolarbeten!

Frid och välsignelse! /Frida


Åtgärder

Information

One response

26 05 2010
Sofia

åh. du hade kunnat komma ner hit till mig och så hade vi kunnat gå/cykla till sjön och bada och ha picknick. om det ändå inte vore så långt emellan.😦

Kommentera

